A szupervízió elsősorban a szociális szférában ismert pszichológiai munkaforma, viszont mára egyre több forprofit szervezet is igényt mutat rá, hiszen valami újat és hasznosat szeretnének adni munkavállalóiknak, vezetőiknek. Mára egy haladó szemléletű munkaadó tudja, hogy egy vállalat, szervezet legnagyobb értéke az ember, ugyanakkor a legtöbbet úgy veszít, ha folyamatosan cserélődnek a szervezet dolgozói. Éppen ezért a munkavállalóba vetett invesztíció a legjobb befektetés.
Ugyanakkor magánemberként, munkavállalóként is tudnunk kell, hogy egy-egy munkahelyi elakadásunkat legtöbb esetben nem akkor oldunk meg hosszútávon eredményesen, ha munkahelyet váltunk, hanem ha lehetőséget adunk egy-egy elakadás megoldására, sok esetben önmagunk fejlesztése által.
A szakmai elakadásaidat segít körbejárni, kibogozni, helyre tenni, akár a munkatársaiddal, ügyfeleiddel, vezetőddel való kapcsolatra vagy a saját munkádhoz való viszonyodra szeretnél ránézni. Segít kiszakítani a hétköznapi rohanásból és kicsit belassítani, annak érdekében, hogy észre tudj venni olyan aspektusokat is, amit talán a hétköznapokban nem tudsz megengedni magadnak, mert elsodornak a teendők, feladatok. Éppen ezért a ma elérhető egyik leghatékonyabb kiégés megelőző módszer.
Mindenkinek segítség, aki dolgozik, legyünk bármilyen szakmai szerepben. Hiszen a ranglétra bármelyik fokán állunk is, elsősorban emberek vagyunk, akiknek vannak nehézségeik, elakadásaik, kérdéseik, bizonytalanságaik, érzéseik. Minden felmerülő munkahelyi nehézség valós, nincs olyan, hogy kis vagy nagy probléma, ha az rossz érzést generál bennünk, foglalkoznunk kell vele és minél hamarabb teret adunk ennek, annál hamarabb találjuk meg a belső stabilitásunkat.
A szupervízor kérdéseinek segítségével láthatsz meg új nézőpontokat, gyakorolhatod az önreflexív jelenlétedet, növelheted belső stabilitásodat, önbizalmadat és ezáltal rugalmasabban tudsz jelen lenni a hétköznapokban.
A szupervízor feladata, hogy biztonságos közeget teremtsen és tartson a folyamat során végig, amit a bizalom és a kölcsönös tisztelet alapoz meg.
Minden esetben folyamat jelleggel dolgozunk, ami min. 5 alkalmas üléssorozatot jelent, általában 2 heti rendszerességgel, ami igény szerint meghosszabbítható.
Minden folyamatot egy un. nulladik találkozó előz meg, ahol a szupervízor és az ügyfél egyeztetik elképzeléseiket, elvárásaikat a folyamattal kapcsolatban. Ezen a díjmentes találkozón kölcsönösen eldöntjük, hogy tudunk-e kapcsolódni egymáshoz, készek vagyunk-e a közös munkára.
Ajánlatot kérek