Ami ma eredmény, holnap már elvárás lesz. – halljuk sokszor ezt a mondatot a versenyszférában. De, hogyan lehet ezt fenntartható módon kezelni? Hogyan tudja motiválni munkavállalóit egy szervezet, hogy folyamatosan meglegyen bennük a fejlődési vágy? Természetesen a belső viszonyulásra, indíttatásra csak egy bizonyos mértékig tud hatni a munkáltató, viszont sokat tehet azért, hogy „kinyissa” a világot, új dolgokat mutasson, tanítson meg, akár egy szervezett tréning által. Népszerű, hatékony egy szervezet számára ez a munkaforma ma is, ha azt szeretné, hogy nagyobb létszámban, egy bizonyos témában elmélyüljenek kollégái. Egy-egy ilyen alkalom által – a megszerzett tudáson túl – a tréningen résztvevők elkötelezettsége, lojalitása, együttműködése nő, hiszen megtapasztalják, hogy fontos résztvevői a vállalatuknak. Ma már egy fejlődési szemléletű szervezet számára a tanulás és fejlődés kultúrájának megteremtése evidens, sok vállalat szeretné, hogy szervezete egy tanuló szervezetté nője ki magát. Minden esetben a legjobb befektetésnek minősül, ha a munkavállalók képzését és fejlesztését fontosnak tartja egy vállalat.
„Aki abbahagyja a tanulást öreg, legyen 20 vagy 80 éves. Aki folyamatosan tanul, az fiatal marad.”
– Henry Ford –
Az általam tartott tréningek – az edukatív részek mellett – minden esetben interaktívak, az önreflexió képességének, gyakorlásának ad teret.
Ajánlatot kérek